Jump to content

MARRY THE NIGHT ANNIVERSARY T-SHIRT

life

State De France teases Chromatica Ball


StarstruckIllusion

Featured Posts

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • StarstruckIllusion

    8

  • Gangie

    3

  • Stupid Oreo

    3

  • omagaga

    3

Top Posters In This Topic

Popular Posts

I—— Update: They’ve issued a response:  

she is the only one without a date though loooool

yep, you nailed it    

elijahfan
47 minutes ago, Gangie said:

And this is for this year :wtfga:

There are also dates for 2023 in there.

Link to post
Share on other sites
elijahfan

No dates though… not sure this is telling much.

Edited by elijahfan
Link to post
Share on other sites
StarstruckIllusion
9 minutes ago, LaLa said:

yep, you nailed it :ladyhaha: :grr:

 

Well… I put the word tease in the title for a reason. If they’re going off what we know/if this isn’t based on tonight’s announcement then 💀

Link to post
Share on other sites
Gangie
4 minutes ago, elijahfan said:

There are also dates for 2023 in there.

Yeah, I saw that but she still was mentioned before 2023. We have to wait and see I guess

If I like it, then that's what I get!
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Mother of Puppies
58 minutes ago, omagaga said:

she is the only one without a date though loooool

 

She's actually between 2022 and 2023 :oprah:.... and they said "no mention for the CB this summer" so maybe for 2023?

Edited by Mother of Puppies
I'm a free womaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
omagaga
1 hour ago, StarstruckIllusion said:

what if that’s a part if the announcement on ET tonight? what if the project is her releasing another tour DVD 😳

do not hope, she will just be vague as she does

Link to post
Share on other sites
omagaga
1 hour ago, Gangie said:

The Journey Re-continues .... 

 

Just imagine if she called LG7 "The Journey" :bear:

no just " The End "

  • LMAO 4
  • Shook 1
  • Sad 1
Link to post
Share on other sites
StarstruckIllusion
9 minutes ago, omagaga said:

do not hope, she will just be vague as she does

plsss I know, I’m just spitballing ideas. It’s gonna be her announcing HL Skincare and I’m probably gonna not react beyond “this ET interview could have been just a tweet” 💀

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
Stupid Oreo
1 hour ago, LaLa said:

yep, you nailed it :ladyhaha: :grr:

 

NOT THEM USING STAY TUNED :air:

the gay intern knew damn well what he was doing

FATHER, SON AND HOUSE OF COOCHIE
  • LMAO 5
Link to post
Share on other sites
Mother of Puppies

I actually hope it'll be next year in 2023... I'm not sure if I feel safe to travel to the UK or France with Omicron... and then imagine it'll still be canceled last minute and u booked your flight, hotel etc. :triggered:

I'm a free womaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Link to post
Share on other sites
Damon

Lol they just used her name for the hype, i dont think they actually know much about a reschedule yet

... and now i just sit in silence.
Link to post
Share on other sites
Aaron Mearns

I have a travel voucher with a company that does tours in France. I need to use it by the end of this year or it expires. Looks like I’m going to Paris this summer. 

Link to post
Share on other sites
monstertoronto

Was excited until I read their response. It sounds like they don’t know anything more than we do, they’re just expecting it to happen at some point because it hasn’t been cancelled. 
 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...