Jump to content

MARRY THE NIGHT ANNIVERSARY T-SHIRT

celeb

Troye Sivan Making Fun Of Tony Bennett's Alzheimer On Tiktok & Then Deleted


RAMROD

Featured Posts

RAMROD

This was the now deleted toktok video

 

 

Apparently the Gen-Z are making meme video out of the recent 60 minutes coverage of Tony, thinking it was funny. Troye is one of them who participated in this mess.

Troye deleted it after he got called out.

Couple of examples:


 

 

 

Call me old, but I don't get how this disease is funny and can be humored? :bradley:

(ノ◕ヮ◕)ノ✧*:・゚ paradise lost (*´艸`*) ♡♡♡
  • LMAO 1
  • Shook 11
  • Sad 59
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 156
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • user543

    14

  • AYURO

    7

  • YUJIfushiguro

    7

  • HuffsAhoy

    7

Top Posters In This Topic

Popular Posts

This was the now deleted toktok video     Apparently the Gen-Z are making meme video out of the recent 60 minutes coverage of Tony, thinking it was funny. Troye is one of them who

stop liking my post from a week ago plzz 

It’s always the white twinks are we surprised?

user543

stop liking my post from a week ago plzz :emma:

Edited by kukuryku666
soaking it all up for fun, but now I only soak up wine
  • Like 34
  • LMAO 8
  • Shook 1
  • Sad 7
  • Thanks 12
Link to post
Share on other sites
YUJIfushiguro

Not even slightly amusing. How he uploaded this and thought it gonna be received well boggles my mind. How tone deaf can u be? just makes him look like a total @ss

  • Like 15
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
NeonSkeleton

Idk, I know his intentions probably weren't bad, but it only takes a second to learn the context and realise that this is disrespectful. Good on him for listening to fans and deleting it, I guess.

Rating Electra Heart at https://forms.gle/pgJRrNFFQzixAWLM7
  • Like 18
Link to post
Share on other sites
Andrea Nicole

omg i saw it, it popped out in my fy page but I didnt recognize tony's voice.

 

maybe Troye didn't know the context of the audio

  • Like 9
Link to post
Share on other sites
YUJIfushiguro
4 minutes ago, kukuryku666 said:

his intentions clrealy weren't bad
and he deleted it, so what's the problem?

I mean he is directly making fun of some1's Alzheimer's. Whatever his intentions are he still looks like a prick for it

  • Like 21
  • Thanks 6
Link to post
Share on other sites
Luna Lovegood

It’s always the white twinks are we surprised?

luna’s advocate
  • Like 15
  • LMAO 12
  • Thanks 11
Link to post
Share on other sites
berlinforme
2 minutes ago, YUJIfushiguro said:

I mean he is directly making fun of some1's Alzheimer's. Whatever his intentions are he still looks like a prick for it

This. He should focus on making good music again, lol. 

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
user543
7 minutes ago, YUJIfushiguro said:

I mean he is directly making fun of some1's Alzheimer's. Whatever his intentions are he still looks like a prick for it

it's not even making fun of someone's alzheimer
he didn't create the sound, he made a dumb tiktok without thinking about it, probably read the comments and deleted it, that's it
if you had no malice in your heart, it should be enough for everyone to go "well, that was not it, whatever"

Edited by kukuryku666
soaking it all up for fun, but now I only soak up wine
  • Like 5
  • Sad 6
Link to post
Share on other sites
Queen Bitch

He’s clearly not making fun of Tony’s alzheimers and he clearly didn’t have bad intentions. Ya’ll are just overreacting.

He’s not cancelled.

  • Like 22
  • LMAO 7
  • Sad 1
  • Thanks 3
Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

×
×
  • Create New...