🔴 Limited-edition Red Vinyl 🔴

🙏 Hey guys! Please take a second to like and leave a comment on this video, we'd really appreciate it! 🙏
Sign in to follow this  
series

Gossip Girl Reboot to Start Shooting in NYC in October

BUtterfield 8

gossip-girl.jpg?w=600
 

The long-awaited “Gossip Girl” reboot from HBO Max will start production in New York in October, Variety has confirmed. According to a Warner Bros. spokesperson, shooting will start at the end of the month, though the specifics remain fluid. WarnerMedia Studios and Networks Group chief Ann Sarnoff also confirmed to press this week that production for the TV studio’s scripted series has started — or will soon — in Vancouver, New York and Los Angeles.

The 10-episode series is set eight years after the original show’s finale and will explore how social media has transformed the social scene of New York’s elites. It will follow a new generation of private school teens who are introduced to the Gossip Girl website.

Kristen Bell will return in the role of the narrator.

The new cast features mostly unknown actors, and will star Jordan Alexander, Eli Brown, Adam Chanler-Berat, Thomas Doherty, Jonathan Fernandez, Tavi Gevinson, Jason Gotay, Emily Alyn Lind, Zión Moreno, Whitney Peak and Savannah Lee Smith.

https://variety.com/2020/tv/news/gossip-girl-reboot-production-restart-1234760298/

Edited by Blue Lagoon
  • YAAAS 3
  • Shook 1

Share


Link to post
Share on other sites
Stephen

What kinda OP is that girl? :toofunny:

 

sskks i saw that

Edited by Stephen
  • LMAO 1

Share


Link to post
Share on other sites
COOOK

Excited. Rewatching the whole series now makes me wonder how would the drama and turn of events work in today’s modern world

2020 Clownie Award for Worst Profile Picture
  • Like 2

Share


Link to post
Share on other sites
BUtterfield 8
1 minute ago, Stephen said:

What kinda OP is that girl? :toofunny:

 

sskks i saw that

Girl I posted it by accident without the article nnn

  • LMAO 1

Share


Link to post
Share on other sites
Blastertoyo

tavi-gavinson-thomas-doherty-adam-chanle

can’t wait for the DCOM version of Gossip Girl 

Edited by Blastertoyo
  • LMAO 2

Share


Link to post
Share on other sites
KanyeWest

tavi-gavinson-thomas-doherty-adam-chanle

I already know the blonde will be the innocent naive girl, the guy on her right will be the asshole Chuck Bass Liddl version, the next guy will be the super intelligent kinda decent guy whos in love with the blonde girl but can't have her for x reasons, the brunette is the party girl who got sass and is super popular 

Kanye West Is Blonde And Gone
  • Like 1

Share


Link to post
Share on other sites
BUtterfield 8
7 minutes ago, Blastertoyo said:

tavi-gavinson-thomas-doherty-adam-chanle

can’t wait for the DCOM version of Gossip Girl 

 

3 minutes ago, KanyeWest said:

tavi-gavinson-thomas-doherty-adam-chanle

I already know the blonde will be the innocent naive girl, the guy on her right will be the asshole Chuck Bass Liddl version, the next guy will be the super intelligent kinda decent guy whos in love with the blonde girl but can't have her for x reasons, the brunette is the party girl who got sass and is super popular 

I’m just happy the main cast is gonna have poc characters plus the girl on the right is transgender so I’m super excited 

Share


Link to post
Share on other sites
Blastertoyo
4 minutes ago, KanyeWest said:

I already know the blonde will be the innocent naive girl,

That character’s name is Jenny

also true cuz she ain’t gonna be Serena for sure 

disappointed gossip girl GIF

Share


Link to post
Share on other sites
Anderson123

This has so much potential, especially with it being 10 episodes. I liked Gossip Girl back in the day but couldn't pass through Season 3, it got so damn boring in my opinion. I hope they don't mix and match all couples so early like they did in season 1. Ending every 2-3 episodes with a new couple got old so fast.

Edited by Anderson123
  • Like 2

Share


Link to post
Share on other sites
Lady BarnYard

I need to watch the original 

Xoxo... Lady BarnYard

Share


Link to post
Share on other sites
COOOK
49 minutes ago, Blue Lagoon said:

 

I’m just happy the main cast is gonna have poc characters plus the girl on the right is transgender so I’m super excited 

Of course OMG Zion Moreno!! I knew I’ve seen her before :bradley: :bradley:

She’s in ‘Control Z’, a Mexican show which ironically involves an anonymous person sending tweets exposing people’s secrets. She’s extremely beautiful, I can’t even imagine the slayage and how amazing they’ll style her...

I’m sorry I’m just so scalped right now :giveup:

Edited by COOOK
2020 Clownie Award for Worst Profile Picture

Share


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...