⛈ RAIN ON ME OUT NOW ⛈

Sign in to follow this  
funny

Britney is our leader

Gimme More

 

when will your fave?

another day, another drama ♡
  • LMAO 2
  • YAAAS 6
  • Shook 1

Share


Link to post
Share on other sites
Dulo Peep

What is she doing? black ink crew omg GIF by VH1

That was super weird :/

ɪ ᴍɪɢʜᴛ ʙᴇ ᴍᴇꜱꜱᴇᴅ ᴜᴘ ʙᴜᴛ ɪ ᴋɴᴏᴡ ᴡʜᴀᴛ'ꜱ ʟᴏᴠᴇ

Share


Link to post
Share on other sites
Dramatica

#Britney2020

I didn't ask for a free ride, I only asked you to show me a real good time.
  • YAAAS 2

Share


Link to post
Share on other sites
Gimme More
Just now, Dulo Peep said:

What is she doing? black ink crew omg GIF by VH1

That was super weird :/

I can't take your comments seriously when you have that avi

ezgif-com-optimize-8.thumb.gif.f71f39420

another day, another drama ♡

Share


Link to post
Share on other sites
RAMROD

Same energy

(ノ◕ヮ◕)ノ✧*:・゚ ♥ visual ♥ rock ♥ and ♥ metal ♥ kind ♥ of ♥ guy ♥

Share


Link to post
Share on other sites
Dulo Peep
1 minute ago, Gimme More said:

I can't take your comments seriously when you have that avi

ezgif-com-optimize-8.thumb.gif.f71f39420

I know she is having fun but this video seems weirder than usual, i love SaintHoax edtis tho :enigma:

ɪ ᴍɪɢʜᴛ ʙᴇ ᴍᴇꜱꜱᴇᴅ ᴜᴘ ʙᴜᴛ ɪ ᴋɴᴏᴡ ᴡʜᴀᴛ'ꜱ ʟᴏᴠᴇ

Share


Link to post
Share on other sites
Quartz

At this point, I'm not sure how many of the yass'es she receives from this site are sincere or sarcastic :laughga:

Inside, we are really made the same. 🕊

Share


Link to post
Share on other sites
COOOK

omg yaass I knew this account was gonna make a video like this :pray: Adding the Chromatica II transition caught me off guard though :air:

  • YAAAS 1

Share


Link to post
Share on other sites
Gimme More
5 minutes ago, Quartz said:

At this point, I'm not sure how many of the yass'es she receives from this site are sincere or sarcastic :laughga:

sincere, I like to think people like her and wish her the best :bradley:

another day, another drama ♡
  • Like 1
  • Thanks 1

Share


Link to post
Share on other sites
Brecht

I don't know what's worse tbh, people who straight up bash her for these vids or people who pretend they think it's fierce but deep down are laughing down at her and treating her as a joke or as a zoo animal.

Share


Link to post
Share on other sites
Ronk
22 minutes ago, Brecht said:

I don't know what's worse tbh, people who straight up bash her for these vids or people who pretend they think it's fierce but deep down are laughing down at her and treating her as a joke or as a zoo animal.

I would never treat her like a joke.  I fully support her and wish her all the best.

I live in an alternate universe.
  • Thanks 1

Share


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...