Jump to content

ūüźć Official visual for Dorian Electra's remix of "Replay" ūüźć

musician

Kylie Minogue


Kantakyakirno

Featured Posts

Blown Away
Just now, ororo munroe said:

Nope, I remember this I Got That Boom Boom Mess Whatever from In The Zone :interestinga:

It's not the worst song on ITZ, Brave New G*rl deserves that title

They shipped it, but it got shipped back
Link to post
Share on other sites
  • Replies 384
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Kantakyakirno

    116

  • LoLaA

    48

  • Ororo Munroe

    41

  • CautiousLurker

    30

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Welcome to the world of KYLIE MINOGUE, lovers! We will talk about everything related to our Divine Pop-Queen KYLIE MINOGUE on this thread!  About Kylie Minogue:  Kylie Minogue started

NEW ALBUM IS COMING! @shoful¬†@CautiousLurker¬†@ororo munroe¬†@Yxilon¬†@Blown Away¬†@[email protected]@Cupid Boy¬†@[email protected] Ronaldo¬†¬†@Harry X¬†@Future Nostalgia¬†@MingersPrayer¬†@Judas Society¬†@Antonio¬†@

I LOVE KYLIE Kylie is such an underrated artist! But I really love her music. For me Impossible Princess, X abd Body Language are her best albums. 

LoLaA
1 minute ago, Aarghya said:

Yeah, The One is so overrated 

I like the one but I never expected it to be top 3, above Like a Drug :laughga:

Always be kind to others, you may need them once
Link to post
Share on other sites
Ororo Munroe
1 minute ago, Aarghya said:

Yeah, The One is so overrated 

Stop. It. Now. 

The One is superior and you just have no taste :poot:

I'm gonna give the gays everything they want.
  • LMAO 1
Link to post
Share on other sites
Kantakyakirno
Just now, CautiousLurker said:

Thank you! That song is so bad, I can't believer people actually defend it :billie:

You can tag me ūüíÖ

Also, Boom Boom is a fun song ūüėė

Stream Kylie Minogue Discography!
  • LMAO 2
Link to post
Share on other sites
CautiousLurker
3 minutes ago, Aarghya said:

If that was a Britney song, y'all would appreciate the song ūüíĀūüŹĹ‚Äć‚ôÄÔłŹ

There's a reason why I stan Kylie's albums, but only stan Britney's singles (Blackout is an exception) :bon:

sniveling little Kant scholar
Link to post
Share on other sites
Kantakyakirno
Just now, ororo munroe said:

Stop. It. Now. 

The One is superior and you just have no taste :poot:

Paradise Lost ūüĎŹūüŹľ

Stream Kylie Minogue Discography!
  • LMAO 1
Link to post
Share on other sites
CautiousLurker
Just now, Aarghya said:

You can tag me ūüíÖ

 

After Cherry Bomb slander I don't think I want to :triggered:

sniveling little Kant scholar
  • LMAO 2
Link to post
Share on other sites
Ororo Munroe
1 minute ago, Blown Away said:

It's not the worst song on ITZ, Brave New G*rl deserves that title

But I stopped listening to this album after Boom Boom Mess, so I will just believe you :poot:

I'm gonna give the gays everything they want.
  • LMAO 1
Link to post
Share on other sites
CautiousLurker
2 minutes ago, Blown Away said:

It's not the worst song on ITZ, Brave New G*rl deserves that title

Half of the album songs deserve that title :billie:

sniveling little Kant scholar
  • LMAO 3
Link to post
Share on other sites
Blown Away
Just now, ororo munroe said:

But I stopped listening to this album after Boom Boom Mess, so I will just believe you :poot:

You should give the other tracks a chance. Especially Breathe On Me, Outrageous and The Hook Up. Just skip tracks 2 and 11

They shipped it, but it got shipped back
Link to post
Share on other sites
LoLaA
1 minute ago, CautiousLurker said:

Half of the album songs deserve that title :billie:

Me Against the Music too? 

Always be kind to others, you may need them once
Link to post
Share on other sites
Ororo Munroe
Just now, Blown Away said:

You should give the other tracks a chance. Especially Breathe On Me, Outrageous and The Hook Up. Just skip tracks 2 and 11

Okay, I will give it another try :lolly: 

I'm gonna give the gays everything they want.
  • YAAAS 1
Link to post
Share on other sites
Blown Away
Just now, CautiousLurker said:

Half of the album songs deserve that title :billie:

Which ones?

Only Early Mornin' and Brave New Girl deserve to be skipped. I Got That (Boom Boom) is tolerable, Britney truly did everything in her power to save that song. The Ying Yang Twins were horrible

They shipped it, but it got shipped back
Link to post
Share on other sites
Blown Away
Just now, ororo munroe said:

Okay, I will give it another try :lolly: 

Oh, wait skip track 5 too

They shipped it, but it got shipped back
  • LMAO 2
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...