Sign in to follow this  
news

Gaga’s legal work leaked online

xoxo Craig
4 minutes ago, Trillion Reasons said:

Where's [DID NOT MAKE ALBUM] sign for Brooklyn Nights?! :duck:

Looks like it was Originally meant to be 16 tracks for ARTPOP

End Racism Now
  • Shook 3

Share


Link to post
Share on other sites
Flippy

Ok but like, where are you guys finding this? 

Also, I can't with Temple :giveup: Hopefully we get to hear it some day

TMBT 3.22.11 // TBTWB 1.17.13 // ArtRAVE 6.3.14 // C2CT 5.28.15 // TJWT 8.13.17
  • Like 3

Share


Link to post
Share on other sites
Red
1 minute ago, DeIusional said:

Very interesting how Zedd only got 3% of the song creds and only 15k, maybe this is why he is so cold to her.. :ohno:

 

1 minute ago, Maleficent said:

WAIT GAGA DIDNT WRITE BROOKLYN NIGHTS AT ALL?

Of course she did, I just think they gave away the share to other people for some reason, the song is too personal and detailed to not be written by her

Nobody is gonna kill me if I don’t open the door
  • Like 1
  • LMAO 1

Share


Link to post
Share on other sites
ICouldntThinkOfOne
1 minute ago, Monsterxo said:

What does this mean?

It's pretty standard.

 

Gaga cannot perform Enigma outside of her Vegas theatre.

 

To use another example, britney wasnt able to promote music outside of her theatre until they renegotiated a new contract; it's why live performances were pre filmed and all other performances weren't titled piece of me until the show ended.

  • Like 1

Share


Link to post
Share on other sites
DeIusional
1 minute ago, RenegAde said:

Erm mods where  yall at ,spreading  leaks like this cant be allowed

Ma’am they are in national newspapers 

banned till september 🦩💓🧼🌺🦋😍✨
  • Like 5

Share


Link to post
Share on other sites
blackstar

i'm not asking for the link but does anyone knows where i can find it? 

Dilated, falling free in a modern ecstasy
  • Like 2
  • LMAO 2
  • Thanks 1

Share


Link to post
Share on other sites
Dilwyn

Her Schedule was so insane, no wonder she had a metldown during ARTPOP.

  • Like 42
  • Sad 1

Share


Link to post
Share on other sites
Arturo
2 minutes ago, DeIusional said:

Very interesting how Zedd only got 3% of the song creds and only 15k, maybe this is why he is so cold to her.. :ohno:

An advance means he got paid that for being part of the song initially and he was going to make that even if the song hypothetically made $0 in profit. When it comes to writing credit royalties, which isn't on that sheet and comes after the song makes money, he has a much bigger credit.

Also he recently praised her on twitter around SL's release.

  • Like 2
  • Thanks 16

Share


Link to post
Share on other sites
Modern Ecstasy2
Posted (edited)
1 minute ago, Smithy said:

She’s just signed a $7million contract with Don Perrignon too :hor:

Omg is she coming out with a Rose like Post Malone :ally:

Edited by Modern Ecstasy2
I said what I said
  • LMAO 1
  • Shook 1

Share


Link to post
Share on other sites
NewYorkCity

seriously guys post all the info before the leaks police comes and closes this thread I wanna see everything. At least send a link via DM if you feel more comfortable. Please please please. xoxo joanne

  • Like 7
  • LMAO 7
  • YAAAS 2
  • Thanks 1

Share


Link to post
Share on other sites
Smithy
Just now, Modern Ecstasy2 said:

Why not South Carolina just out of curiosity?

This tea is so interesting 

 

Just now, Cookie Tookie said:

Ok but 100 miles is not that large of a radius. LA is about 250 away from Las Vegas, so Idk why she doesn’t at least have 1 west coast date.

Idk why, I’m just reading it :huntyga:

  • Like 1

Share


Link to post
Share on other sites
Red

I've read the leaks and honestly they are very innofensive and mundane, she did right to not pay the hackers

Nobody is gonna kill me if I don’t open the door
  • Like 6
  • Love 1

Share


Link to post
Share on other sites
ArtpopAct2

Why does ARTPOP always have the most interesting tea :giveup:

  • Like 35
  • Sad 1
  • Thanks 5

Share


Link to post
Share on other sites
IcePrincess

I need a PM from someone. I need to talk with you :stalkga:

Share


Link to post
Share on other sites
NoahSuns
12 minutes ago, Awrah999 said:

Percent publishing for Gaga for each song:

Marry The Night - 65%

GUY - 65%

Donatella - 65%

Aura - 57.5%

Highway Unicorn - 65%

Heavy Metal Lover - 65%

Fashion Of His Love - 65%

The Queen - 65%

Government Hooker - 65%

Bad Kids - 60%

The Edge of Glory - 60%

Americano - 60%

Bloody Mary - 60%

Born This Way - 50%

Sexxx Dreams - 50%

Dope - 50%

ARTPOP - 50%

Swine - 50%

Gypsy - 50%

Mary Jane Holland - 50%

Brooklyn Nights - 50%

Joanne - 50%

Dancin' In Circles - 47.9%

Million Reasons - 45%

Hey Girl - 45%

Do What U Want - 41.25%

Jewels & Drugs - 35%

The Cure - 33%

John Wayne - 30.9%

Gringo Girls - 30%

Perfect Illusion - 30%

A-YO - 25%

Sinner's Prayer - 25%

 

 

Not her best songs having the MOST publishing credit sad crying GIF

Grigio Girls 30%??? It this about song writing?? wtf:poot:

  • Like 2
  • LMAO 1
  • Thanks 2

Share


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...