βš”οΈ CHROMATICA OUT NOW βš”οΈ

Follow us on TikTok
Sign in to follow this  
other

Lovely Peaches Gets Arrested

Ladey Gaygay

Y'all Lovely Peaches aka Brittany Johnson Got arrested on October 5th. :air:

Also this link is kind of NSFW (Theres a naked peaches, no privates or tiddiesΒ but ha nasty ass is out), so hopefully no wp

She's probably going to jail for prostitution,child abuse, child neglect, child p*rnography, beastiality animal abuse, and murder (killed a guy on an old livestream) and now has to be on a show by law(Dr. Phil)

Goodbye stanky and fishy queen, we'll miss youΒ xoxo

62245726_2432843696946541_4596538464892769463084_415387059335004_729251868985146

Edited by Ladey Gaygay
π–Ž π–˜π–‘π–Šπ–Šπ–• π–œπ–Žπ–™π– π–Œπ–šπ–žπ–˜ 𝖋𝖔𝖗 π–‹π–šπ–“ 𝖆𝖓𝖉 π–‰π–—π–šπ–Œπ–˜
  • YAAAS 1
  • Shook 1

Share


Link to post
Share on other sites
Amidana

I'm so glad I got her follow a day before this phew. But uhmmmm oh my God. All that??? Geez. Maybe I shouldn't want her follow...Β :air:

dont find me on grindr anymore i have a bf
  • YAAAS 1

Share


Link to post
Share on other sites
Ladey Gaygay
Just now, Amidana said:

I'm so glad I got her follow a day before this phew. But uhmmmm oh my God. All that??? Geez. Maybe I shouldn't want her follow...Β :air:

YOU GOT A FOLLOW?!? girl tell me your ways

Also keep the follow, you'll get mad clout:vegas:

π–Ž π–˜π–‘π–Šπ–Šπ–• π–œπ–Žπ–™π– π–Œπ–šπ–žπ–˜ 𝖋𝖔𝖗 π–‹π–šπ–“ 𝖆𝖓𝖉 π–‰π–—π–šπ–Œπ–˜
  • LMAO 1

Share


Link to post
Share on other sites
HoneyB

God is good xoxo

giphy.gif?cid=8fc3c8978989e1a6790b66af6b

Β 

Everything you see exists together in a delicate balance You need to understand that balance
  • Like 2
  • Sad 1

Share


Link to post
Share on other sites
FlopSlurper

wait I thought that was a meme I didn't know it was really her :airrrrrrrrrrrrrrrrr:

itzgaga.tumblr.com
  • Like 1
  • LMAO 1

Share


Link to post
Share on other sites
Ladey Gaygay
2 minutes ago, Talenti said:

God is good xoxo

giphy.gif?cid=8fc3c8978989e1a6790b66af6b

Β 

Beyonce we know you sacrificed the twins for this

giphy.gif?cid=8fc3c8978989e1a6790b66af6bΒ 

π–Ž π–˜π–‘π–Šπ–Šπ–• π–œπ–Žπ–™π– π–Œπ–šπ–žπ–˜ 𝖋𝖔𝖗 π–‹π–šπ–“ 𝖆𝖓𝖉 π–‰π–—π–šπ–Œπ–˜
  • LMAO 1

Share


Link to post
Share on other sites
Ladey Gaygay
6 minutes ago, FlopSlurper said:

wait I thought that was a meme I didn't know it was really her :airrrrrrrrrrrrrrrrr:

I thought that to but the body is exactly that of peaches, dark spots and all:deadbanana:

π–Ž π–˜π–‘π–Šπ–Šπ–• π–œπ–Žπ–™π– π–Œπ–šπ–žπ–˜ 𝖋𝖔𝖗 π–‹π–šπ–“ 𝖆𝖓𝖉 π–‰π–—π–šπ–Œπ–˜

Share


Link to post
Share on other sites
Borislshere

Β that's not peaches also you should remove the link unless you want a WPΒ 

  • LMAO 1

Share


Link to post
Share on other sites
Ladey Gaygay
5 minutes ago, Borislshere said:

Β that's not peaches also you should remove the link unless you want a WPΒ 

Wym that's not peaches

12-DC5349-CE58-4326-8-B51-C91-A0-FD85765

π–Ž π–˜π–‘π–Šπ–Šπ–• π–œπ–Žπ–™π– π–Œπ–šπ–žπ–˜ 𝖋𝖔𝖗 π–‹π–šπ–“ 𝖆𝖓𝖉 π–‰π–—π–šπ–Œπ–˜
  • LMAO 2

Share


Link to post
Share on other sites
Borislshere
Just now, Ladey Gaygay said:

Wym that's not peaches

12-DC5349-CE58-4326-8-B51-C91-A0-FD85765

It's not peaches.

12-DC5349-CE58-4326-8-B51-C91-A0-FD85765

  • LMAO 2

Share


Link to post
Share on other sites
Ladey Gaygay
1 minute ago, Lemondeduerl said:

WHY DID SHEΒ PUT THE WING ONΒ :ladyhaha::toofunny:

She's proud, I'd be too:vegas:

π–Ž π–˜π–‘π–Šπ–Šπ–• π–œπ–Žπ–™π– π–Œπ–šπ–žπ–˜ 𝖋𝖔𝖗 π–‹π–šπ–“ 𝖆𝖓𝖉 π–‰π–—π–šπ–Œπ–˜

Share


Link to post
Share on other sites
weed

omg she killed someone? idk anything about her other than parmesan

  • Sad 1

Share


Link to post
Share on other sites
Ladey Gaygay
1 minute ago, neptugne said:

omg she killed someone? idk anything about her other than parmesan

she head-locked a man to death after an argument on live

π–Ž π–˜π–‘π–Šπ–Šπ–• π–œπ–Žπ–™π– π–Œπ–šπ–žπ–˜ 𝖋𝖔𝖗 π–‹π–šπ–“ 𝖆𝖓𝖉 π–‰π–—π–šπ–Œπ–˜

Share


Link to post
Share on other sites
weed
1 minute ago, Ladey Gaygay said:

she head-locked a man to death after an argument on live

sksksksks legit tho??? how was it captured live and nothing happened

Share


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...