Jump to content

MARRY THE NIGHT ANNIVERSARY T-SHIRT

Follow Gaga Daily on Telegram

Simon Cowell: "1D will make 2 more albums before they split"


LordDisick

Featured Posts

I predict Austin Mahone might get that #1 hit in about 3 years after all :manicure:

whelp i wanted those fan girls to get a life :manicure: guess it's not happening 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 49
  • Created
  • Last Reply

yeah don;t really care :manicure: i wonder how their fans will react when they split 

omg, the meltdowns of the directioners. Twitter would probably explode 

Link to post
Share on other sites

He used to be somewhat cute, but now I find him normal. The worst is Niall by far, like ew :wtf:

Tbh.

Louis was so s-xy with his little tummy, now he is so thin

Link to post
Share on other sites
GagaMyBlood95

They're making so much money off of their tour right now, and their albums sell decently well so idk, we'll see..

Link to post
Share on other sites
FameHungry

Well I saw some fans (the sane ones) saying that the interviewer "apparently" twisted his words a bit and actually meant that they're doing 2 more albums within their current contract with Modest! which ends in 2016. They'll probably take a break for a year or two after the contract's up.

Link to post
Share on other sites
Dunk96

It's inevitable,but it's still really sad. I am a fan,so IDK what they'll do when their contract ends. I wonder if they'll just go back to their lives before 1D,pursue solo careers,uproot the band to a different record label,or change everything and market to an older audience.

Link to post
Share on other sites

they will not be the #1 band in the world  4ever

 

this always happens for all the boybands, Nsync, backstreetboys, jonas brothers, etc

 

the world sees them come and go

 

the same thing will happen for 1D

My Favs = Lady Gaga, Janet Jackson, Ricky Martin, AKB48
Link to post
Share on other sites
LordDisick

It's inevitable,but it's still really sad. I am a fan,so IDK what they'll do when their contract ends. I wonder if they'll just go back to their lives before 1D,pursue solo careers,uproot the band to a different record label,or change everything and market to an older audience.

solo careers

Link to post
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...