Welcome to the new Gaga Daily! Please note that we are still in the process of updating the site and there are still errors and bugs that will be fixed soon.

Froot

Senior Member
  • Content count

    2172
  • Joined

  • Last visited


About Froot

Contact Methods

  • MSN gaga_1_for_lyfez@hotmail.com

Profile Information

  • Gender -
  • Country United States

Froot's Activity

  1. Froot added a post in a topic: Petition to release TIHTY - raising awareness   

    Gaga doesn't want us to be happy, why would she give us something we want?
    Someone make a petition for Onion Girl too please. K Thanks
  2. Froot added a post in a topic: LISTEN: Lady Gaga - "Till It Happens To You" PREMIERE (LQ)   

    It's not a leak though.. The song is featured in a movie lol 
  3. Froot added a post in a topic: LISTEN: Lady Gaga - "Till It Happens To You" PREMIERE (LQ)   

    Love it. Sad we will never get it in HQ.
  4. Froot added a post in a topic: LISTEN: Lady Gaga - "Till It Happens To You" PREMIERE (LQ)   

    So basically we are just excited about low quality snippets from instagram? I mean we aren't getting an official release. 
  5. Froot added a post in a topic: Is Now A Bad Time to Release ArtRave Dvd... or Give up?   

    Let it die
  6. Froot added a post in a topic: American Horror Story: Hotel (Season 5 - October 2015)   

    Holy FUCKING SHIT
  7. Froot added a post in a topic: Marina sets new FROOT date + Better Than That is about Ellie Goulding   

    Omg Marina drag that dirty hoe omg

  8. Froot added a post in a topic: Madonna: Gaga is very talented + there's room for other queens   

    Tell yourself what you need to to get through the day Madonna. Keep covering up those arms honey. 
  9. Froot added a post in a topic: Odd Just Dance Performance   

    1:04 - 1:10  :toofloppy:
  10. Froot added a post in a topic: Are you glad that you didnt bandwagon?   

    This. Everyone needs to calm down. 
  11. Froot added a post in a topic: Zendaya CLOCKS Giuliana Rancic.   

    Everyone is their hair sis. Did Gaga teach her nothing? 
     
    Slay at her clocking that annoying woman.
  12. Froot added a post in a topic: RPDR Season 7 Premiere Party Video!   

    omg yes Katya :giveup:
     
    I'm really not here for Ross Matthews though. I can handle him in small doses but not for every episode...
  13. Froot added a post in a topic: LISTEN: Zedd ft. Selena Gomez - I Want You To Know   

    Meh she will never top Love You Like a love Song. This is generic and boring af. 
  14. Froot added a post in a topic: Various celeb reaction tweets to Gaga's stunning Oscars performance   

    It really overwhelms me to see her getting so much love :emo:

Status Feed



  1. Froot

    Yes goddess Marina Diamandis drag Ellan Goldfinger! yasss girl.

    1. Paper Planes

      buy the #1 smash hit Love Me Like You Do by Ellie Goulding on iTunes now
    2. Froot

      no thanks sweetie i don't like basic music. Preorder FROOT on iTunes now xoxo.
  2. Froot

    I wanna see this movie

    1. Froot

      http://youtu.be/pnnbhJSX75U
      • Report
  3. Froot

    Another day more Gaga fans dragging ARTPOP.

  4. Froot

    Nightcrawler is such a good movie.

  5. Froot

    Seal It With A Kiss is a bop

    1. Raikou

      Wtf? My fav song from Femme Fatale and so overlooked.
    2. Froot

      ikr??
  6. Froot

    The people we payed $6,000 to for one days work in order to "fix" the leak in our basement can eat my ****

    1. Froot

      S h i t
    2. Lance

      wtf um is it possible to get your money back? were they a professional company?
    3. BLACKOUTbritney

      Sass them out of their money
    4. Froot

      Yes, the were "professionals" now myself and my parents get to stay up all night vacuuming up water from our basement.
    5. Froot

      I recorded the mess on my phone for evidence =) yassss gon sue their fugly bitch assess!!!
    6. Lance

      omg i hope you're serious. yall better got your money back. I dont have a basement since i live in Florida
    7. BLACKOUTbritney

      I don't have a basement cause I live in Australia but sue them
  7. Froot

    oops I dragged too hard. The people around me can't take it.

  8. Froot

    My friend said Taylor Kinney is ugly. Pray for ha

    1. CowSiss

      I'm not just gonna pray for ha. I'm gonna pull a Hozier and take ha to church
  9. Froot

    Transistor is one of the best games I've played in years.

  10. Froot

    Eating ice cream and laughing

  11. Froot

    My friend who stans for beyonce is still going on about how "irrelevant" beck is. Glad she's still seething

    1. Iggy Azalea

      Tell your friend to shut up. Every once in a while, you just need to ;)
    2. Bordeciel

      what does seethe mean?
  12. Froot

    OMG Q*Bert is coming to PS4 when will your faves systems??

  13. Froot

    The Gaming Historian is really attractive

  14. Froot

    What is Fergie even doing with her life? I mean is she gonna release new music or did she give up??

  15. Froot

    Google Plus needs to die. Nobody wants it

    1. Red

      Nobody wants me, should I die too? :cryga:
    2. Gohan

      @Red baby, don't, baby don't, baby don't lieee
    3. Red

      I ain't even lying :tragic:
    4. Gohan

      I've heard you're very handsome (even though I don't know how some members have seen your face but nothing for me) :crossed:
    5. Red

      There are pics of me in the PoY thread, good luck and don't **** it up
    6. Gohan

      How can I even find them? That'll be very difficult

      http://i.imgur.com/9v5J2yo.gif

      Link me in a dm por favor
    7. Froot

      @Red no, you can liv.e You aren't being forced upon everyone like Google Plus xoxo.
    8. Froot

      live*
    9. Red

      That's true, haha
    10. Gohan

      @Froot please make sure to insert your Google+ account information to reply to this status, thank you. Google Inc.-
  16. Froot

    I like the way I look in mirrors but as soon as someone takes a pic I'm DONE.

    1. Grizabella

      I agree @Froot. Sometimes I look better in mirrors than in pics.
      Then I wonder if the mirror lied and then I just go back to bed cryying
    2. Froot

      @griza right? Like which one is telling the truth!? the mirror or the camera? :giveup:
    3. Creyk

      Happens to me too.
      I really dont get it
    4. Yves

      The mirror is ruthless. I appear somewhat passable but in photos... tragic.
    5. Biotic

      Photos are more accurate of real life since a mirror shows you a flipped image where your left is your right and vice-versa.
      HOWEVER, photos are static images and they make be distorted, and if they're too close noses may look bigger, etc. So if you think you look good in the mirror you most likely look good :)
  17. Froot

    Splatoon looks so good

  18. Froot

    Is Fergie gonna release another single? Or did she realize LA love was awful and she is retiring to apologize?

    1. JEWRJEWR

      its not that bad.
  19. Froot

    Merry ARTPOP everyone!

    1. Sunny

      i like this picture of gaga
  20. Froot

    I still can't get over how bad Spark The Fire is tbh.

    1. Valextra

      More like her entire comeback, a big lame mess
  21. Froot

    Buy ARTPOP on iTunes.