Jump to content

Azealia Banks

  • First
  • Page 1089 of 1089
  • 1087
  • 1088
  • 1089

Which "BWET Preview" Song Do You Like More?

  1. Chasing Time (22 votes [66.67%] - View)

    Percentage of vote: 66.67%

  2. Wallace (11 votes [33.33%] - View)

    Percentage of vote: 33.33%

    Guests cannot vote

Senior Member

6,652 posts

#21761

Guys, Lorde was amazing! I got to meet her mom and I got a Lorde autograph!  :toofunga:
 
Anyways, I was bored so I tried to make a cover of 1991 in the style of Taylor's 1998. It's not very good but I hope y'all like it!  
 
RFqK8pO.jpg

thats cool! :)

Senior Member

7,145 posts

#21762

Nicki is one of those like 'em or hate 'em artists.

Why are we talking about Nicki :spin:


Senior Member

5,667 posts

#21763

Nicki is one of those like 'em or hate 'em artists.

Why are we talking about Nicki :spin:

I blame JayD even though that's mostly because of me. :fan:

 

This gif though:

 

tumblr_ma9fmc81Zi1qg1lsq.gif

  :flutter:


Senior Member

4,218 posts

#21764

212 @ 1:16


Community Committee

5,115 posts

#21765

I blame JayD even though that's mostly because of me. :fan:

 

This gif though:

 

tumblr_ma9fmc81Zi1qg1lsq.gif

  :flutter:

MXGQDm.gif

 

Stop right there I just asked a question about ha that was related to AB as well. If you keep acting like this they'll forget your name soon and they'll be nobody to blame but yourself. 


Senior Member

5,667 posts

#21766

MXGQDm.gif
 
Stop right there I just asked a question about ha that was related to AB as well. If you keep acting like this they'll forget your name soon and they'll be nobody to blame but yourself.

tumblr_ma9fmc81Zi1qg1lsq.gif

That's fine. My fags will still love me and buy my flop singles.

tumblr_mk8u7k63Ik1rtjjupo4_250.gif

And when I'll go commercial, they'll keep buying my sh*t and become as delusional as the Iggy stans!

Spoiler


Senior Member

6,652 posts

#21767

She keepts tweeting about "La Macarena" i bet she used it on a song. 

Senior Member

15,076 posts

#21768

She keepts tweeting about "La Macarena" i bet she used it on a song.

:lmao:


Senior Member

6,652 posts

#21769

:lmao:

And im no even joking i really believe it lol, and knowing her x.x 

Senior Member

15,076 posts

#21770

And im no even joking i really believe it lol, and knowing her x.x

She did say she had Merengue on the album, I guess we'll find out when the album comes out in 2020


Senior Member

6,652 posts

#21771

She did say she had Merengue on the album, I guess we'll find out when the album comes out in 2020

2054 is the correct year

Senior Member

6,652 posts

#21772

Now on BBC Radio 1
‏@NowOnBBCRadio1
Chasing Time by Azealia Banks http://bit.ly/1uac8yf #AzealiaBanks #Radio1 #NowOnR1

 

Chasing Time is playlisted in this Rinse FM thing

http://rinse.fm/playlist/guest-list/

Senior Member

7,145 posts

#21773

Now on BBC Radio 1
‏@NowOnBBCRadio1
Chasing Time by Azealia Banks http://bit.ly/1uac8yf #AzealiaBanks #Radio1 #NowOnR1

Chasing Time is playlisted in this Rinse FM thing
http://rinse.fm/playlist/guest-list/

oh thank goodness. I had the feeling people forgot about it :sick:


Senior Member

6,652 posts

#21774

oh thank goodness. I had the feeling people forgot about it :sick:

yeah so hopefully they will playlist the song next week if not then its over cause songs get old quick.

 

PD: the song is 21 in the hip hop chart so its still there 

Senior Member

7,145 posts

#21775

Is that a new version of 1991? :omg: it sounds so good. She should replace 212 with dat


Senior Member

15,076 posts

#21776

Is that a new version of 1991? :omg: it sounds so good. She should replace 212 with dat

Huh?


Senior Member

7,145 posts

#21777

Huh?

does it sound different to you?


Senior Member

15,076 posts

#21778

does it sound different to you?

Holy **** this sound amazing. That intro >>>>


Senior Member

5,667 posts

#21779

I prefer the original, but this intro is pretty cool. :music:

 

Is that a new version of 1991? :omg: it sounds so good. She should replace 212 with dat

I agree, :giveup:  1991 >>>>>>>>>>> 212


Senior Member

6,652 posts

#21780

The intro :rip:

  • First
  • Page 1089 of 1089
  • 1087
  • 1088
  • 1089

1 user(s) are reading this topic

1 members, 0 guests, 0 anonymous users


Gaga Daily. 2009-2013. Privacy Policy Contact Advertise with us Powered by IP Board