Jump to content
A Star Is Born
Sign in to follow this  
throwback

**** Lady Gaga Says

Featured Posts

Lucas   Paws Up 5,032
Lucas

This is probably my favorite Lady Gaga parody online!

 

He also made one for Lana Del Rey :ladyhaha:

 

To those who don't know, they're made by Charlie Hides, who also appeared on the 9th season of RuPaul's Drag Race!

latest?cb=20170823135539

Edited by Lucas
  • Like 4
  • LMAO 2

Share


Link to post
Share on other sites
nerdfacekillah   Paws Up 739
nerdfacekillah

he is hilarious:ladyhaha: also his parodies of cher are amazing

whoooo? follow that you bitches wooo!

  • LMAO 1
If you don’t have any shadows, you’re not standing in the light.

Share


Link to post
Share on other sites
Bear   Paws Up 5,576
Bear

LOL I remember these :D I remember Lana commenting on that video :air: 

  • Like 1
  • LMAO 1

Share


Link to post
Share on other sites
Lucas   Paws Up 5,032
Lucas
4 minutes ago, Bear said:

LOL I remember these :D I remember Lana commenting on that video :air: 

Yeah, he mentioned on Drag Race, that she called him an asshole, or something like that :air:

  • LMAO 1
  • Shook 2

Share


Link to post
Share on other sites
nerdfacekillah   Paws Up 739
nerdfacekillah
8 minutes ago, Lucas said:

Yeah, he mentioned on Drag Race, that she called him an asshole, or something like that :air:

really?:blink:

  • Like 1
If you don’t have any shadows, you’re not standing in the light.

Share


Link to post
Share on other sites
Lucas   Paws Up 5,032
Lucas
3 minutes ago, nerdfacekillah said:

really?:blink:

Yeah :laughga: 

  • Like 2

Share


Link to post
Share on other sites
Dunk96   Paws Up 1,925
Dunk96

This is what Charlie Hides is fantastic at: celebrity parodies. It's a shame that this wasn't shown on Drag Race at all. But again he was eliminated quite prematurely.

  • Like 1
These are the dreams of an impossible princess.

Share


Link to post
Share on other sites
Lucas   Paws Up 5,032
Lucas
4 minutes ago, Dunk96 said:

This is what Charlie Hides is fantastic at: celebrity parodies. It's a shame that this wasn't shown on Drag Race at all. But again he was eliminated quite prematurely.

I hope to see him on All Stars 4 - he really has the potential to win the crown.

  • Like 1

Share


Link to post
Share on other sites
Gardevoir   Paws Up 21,222
Gardevoir
1 minute ago, Lucas said:

I hope to see him on All Stars 4 - he really has the potential to win the crown.

As long as he lipsyncs this time :poot: 

  • Like 1
  • LMAO 1
Oh’ The taste of your lips I'm on a ride, You're TM06 I'm slippin' under

Share


Link to post
Share on other sites
River   Paws Up 18,778
River
2 hours ago, Lucas said:

 

 

To those who don't know, they're made by Charlie Hides, who also appeared on the 9th season of RuPaul's Drag Race!

 

:huntyga:

Honey, no offense, but.. I watched Charlie Hides when half of this fanbase still watched Dora.

He was part of the parodies era of Youtube along with VenetianPrincess and Key of Awesome and many others :laughga:

  • YAAAS 1
I'm not serious 99% of the times ;)

Share


Link to post
Share on other sites
gagzus   Paws Up 8,508
gagzus

the madonna and cher ones are my fave, i always used to watch charlie back in like 2011/12 and was rooting for him on drag race since he had said for years he always wanted to get on, yes his lipsync sucked but i hope he comes back for AS4 and turns it. just because he's in his 50s doesn't mean he isnt fierce and amazing

  • YAAAS 2
2012ga is my aesthetic

Share


Link to post
Share on other sites
Lucas   Paws Up 5,032
Lucas
8 minutes ago, River said:

:huntyga:

Honey, no offense, but.. I watched Charlie Hides when half of this fanbase still watched Dora.

He was part of the parodies era of Youtube along with VenetianPrincess and Key of Awesome and many others :laughga:

I'm not exactly sure what your point is? :triggered:

Share


Link to post
Share on other sites
NightOwner   Paws Up 862
NightOwner

She could've done anyone on snatch game! She said she was planning to do Joan Rivers but also Madonna or Lana Del Rey, even Gaga would've been awesome.

  • Like 1
"YOU USED TO BE SO KIND, I NEVER KNEW YOU HAD SUCH A DIRRTY MIND".

Share


Link to post
Share on other sites
MeloArtDramaPop   Paws Up 565
MeloArtDramaPop

The Lana one is gold omg :messga:

gaga kinda sucked

no wonder Lana was pressed

  • LMAO 1

Share


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×
pop music