Jump to content
music news

Liam Payne album out September 14

Featured Posts

Green Detox   Paws Up 2,391
Green Detox

Approximately 1 year and 4 months since his debut single last year and 4 months from now.

why would he wait that long.:derpga: Also he’s been one of the most generic pop dudes out there so not that much to be excited for. But serve us what you can:ohwell:

  • LMAO 9
  • Sad 1

Share


Link to post
Share on other sites
Bradley   Paws Up 21,437
Bradley

84.gif

Still gonna listen to it though. He serves bops.

  • LMAO 1

Share


Link to post
Share on other sites
Green Detox   Paws Up 2,391
Green Detox
15 minutes ago, Bradley said:

84.gif

Still gonna listen to it though. He serves bops.

And also more shirtless MVs from him and I’m fixed.

bWp1W7PEZiCze6_-L9xwGKrxiGKY92nAtw1x4Hll

 

  • Like 3
  • LMAO 2

Share


Link to post
Share on other sites
Antonoff   Paws Up 4,505
Antonoff

Can't be less excited, but congrats!

... and now i just sit in silence.

Share


Link to post
Share on other sites
Andreu   Paws Up 1,587
Andreu

Strip that down was a bop 

the others songs can't say the same (except for the Zedd collab but that isn't exactly his song I guess)

AviciiDaily

Share


Link to post
Share on other sites
Sexxx   Paws Up 3,710
Sexxx

how does he have a date that's months away :rip: 

🤷🏽‍♂️

Share


Link to post
Share on other sites
Graffiti Heart   Paws Up 4,269
Graffiti Heart

I hope he has something like Get Low because the rest of his singles are :rip: I love J Balvin but that was not good at all.

Share


Link to post
Share on other sites
ryanripley   Paws Up 65,855
ryanripley

call me when harry puts out new music cus none of the guys have impressed me apart from harry

  • Like 4
https://goo.gl/wFxoYL

Share


Link to post
Share on other sites
Fish   Paws Up 1,712
Fish

CATEGORY IS: the most uninteresting person on earth.

Edited by Fish
  • Like 2

Share


Link to post
Share on other sites
Jed   Paws Up 4,826
Jed
6 minutes ago, Fish said:

CATEGORY IS: the most uninteresting person on earth.

Hmm but I didn’t realize this thread was about you

  • Shook 2

Share


Link to post
Share on other sites
Fish   Paws Up 1,712
Fish
10 minutes ago, Jed said:

Hmm but I didn’t realize this thread was about you

:ladyhaha: lolll

Share


Link to post
Share on other sites
Green Detox   Paws Up 2,391
Green Detox
32 minutes ago, ryanripley said:

cus none of the guys have impressed me apart from harry

🍵 

-TdqLwie_Xa7c7H-nI3qNeHqRg1uzStZDXzsAZx_

 

Share


Link to post
Share on other sites
Americano   Paws Up 30,496
Americano

does anyone care this far out about liam? LOL

Share


Link to post
Share on other sites
misunderstood   Paws Up 1,873
misunderstood
4 hours ago, Fish said:

CATEGORY IS: the most uninteresting person on earth.

 

3 hours ago, Americano said:

does anyone care this far out about liam? LOL

 

2 hours ago, PlastiscGuy said:

Keep it, no one is interested.

Yikes... :awkney: Plz seek help all of you...

 

OT: Excited! Hope it’s more than 10 tracks now lmao

"I'd rather be poor and happy, than rich and alone"

Share


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×