Jump to content
other

Brooklyn Nights on Spotify

Featured Posts

LMSince2008   Paws Up 143
LMSince2008

Brooklyn Nights on Spotify under Stefani Germanotta! What's this sis? I'm shookt!! :wtfga:

 

 

  • Like 3
  • LMAO 1
  • YAAAS 2
  • Shook 17
#2018radioisours

Share


Link to post
Share on other sites
FATCAT   Paws Up 29,592
FATCAT

Someone stealing her work for a few bucks :grr:

  • Like 16
  • Sad 4
████████████▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░░ President of GagaDaily ░░░░▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓████████████

Share


Link to post
Share on other sites
Gagadonna   Paws Up 5,931
Gagadonna

I remember the same **** happened to Cake a few years ago 

  • Like 11
  • LMAO 3

Share


Link to post
Share on other sites
LMSince2008   Paws Up 143
LMSince2008
Just now, D1SC0STICK said:

Lol, it's on Apple Music too!

Link please omg is she coming

  • Like 1
#2018radioisours

Share


Link to post
Share on other sites
Infinity Wave   Paws Up 1,929
Infinity Wave

Who of you made this so that admin will add it to the list to rank? :trollga:

  • Like 2
  • LMAO 23
  • YAAAS 1

Share


Link to post
Share on other sites
iCpro   Paws Up 10,897
iCpro

I'm preaching and praying that Gaga's behind this, but I'm 99% sure its just some hacker, cos the quality sounds kinda muffled :neyde:

  • Like 6
DANCE SEX ART POP TECH

Share


Link to post
Share on other sites
iCpro   Paws Up 10,897
iCpro

yeah the song credits just list stefani germantotta, no publisher or anything :smh:

DANCE SEX ART POP TECH

Share


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×