Jump to content
life

Lady Gaga Having Lunch At Malibu 13th of April

Featured Posts

andreas85   Paws Up 99
andreas85

So we have learned that Gaga can drink water, walk, and even have lunch... her talent knows no bounds! Who knows what she might try next!

  • Like 4
  • LMAO 6

Share


Link to post
Share on other sites
HiddenWeirdo   Paws Up 1,592
HiddenWeirdo

complaining about that person filming her but watching at the same time the video.. you guys are not better 

tenor.gif?itemid=9603126

  • Like 3
  • Thanks 1

Share


Link to post
Share on other sites
loathereality   Paws Up 1,547
loathereality
1 hour ago, Eighteen said:

it's annoying that people film stuff like this. like... she's eating. whoopee. was it worth this kind of annoying invasion of privacy. 

good promo

  • Like 1

Share


Link to post
Share on other sites
Bambino   Paws Up 6,857
Bambino

Why is this becoming a hit thread? :huh:

Share


Link to post
Share on other sites
Easy   Paws Up 3,846
Easy

She looks so fit. Not saying she was fat but I missed her more toned body!! YAS! Get the straights’ coins with that bod!

Spoiler

Now drive to Coachella to join Beyoncé

 

  • Like 1
I might have changed my avatar but I am still not an easy person.

Share


Link to post
Share on other sites
TylerBR97   Paws Up 9,356
TylerBR97

Gaga looks fantastic. Her body is just 👌

REQUEST PERFECT ILLUSION FOR ROCK BAND 4 http://www.harmonixmusic.com/games/rock-band/request/

Share


Link to post
Share on other sites
justanothergay   Paws Up 964
justanothergay

I’m dead at the success of this thread :giveup:

slé though

  • LMAO 1
  • Thanks 1
that boy that boy that boy that boy that boy That Boy THAT BOY is a MONSTER

Share


Link to post
Share on other sites
TylerBR97   Paws Up 9,356
TylerBR97
34 minutes ago, asana15 said:

Looks like she and Lukas are having lunch at the Vitamin Barn, 23823 West Malibu Road. Right behind them is Nail Salon and Spa located next door to the Vi Barn.

20130537495_02.jpg20130537495_01.jpg

Queen of cheap lunches :firega:

Edit: Funny that these artists can get expensive ass meals yet still go to places like that haha I love it

Edited by TylerBR97
  • Like 2
REQUEST PERFECT ILLUSION FOR ROCK BAND 4 http://www.harmonixmusic.com/games/rock-band/request/

Share


Link to post
Share on other sites
SwissMonster   Paws Up 604
SwissMonster

Yasss. Queen of getting lunch and taking energy to produce LG6 :sis:

 

 

No, joking, but she actually looks good :staymad: And am I the only one to be like „Awwww“ watching this cause she is so cute?! 

Edited by SwissMonster
  • Like 1

Share


Link to post
Share on other sites
MONSTERBABY   Paws Up 935
MONSTERBABY

She is so skinny :firega: Yas! Slay mother...

  • Like 1

Share


Link to post
Share on other sites
Retron   Paws Up 1,167
Retron
1 hour ago, LeJudas said:

Who is Mario?

A landlord from Brooklyn.

tumblr_oidtohiy9e1rrftcdo1_500.png

  • LMAO 4
  • YAAAS 1

Share


Link to post
Share on other sites
Miel   Paws Up 6,145
Miel
30 minutes ago, TylerBR97 said:

Queen of cheap lunches :firega:

Edit: Funny that these artists can get expensive ass meals yet still go to places like that haha I love it

oh honey that menu is pricy as hell. At least for me LOL

 

  • Like 2
3 points in and ready for more

Share


Link to post
Share on other sites
GrigioGirl1   Paws Up 1,709
GrigioGirl1
1 hour ago, Lord Temptation said:

Ugh that umbrella tho :excuseu:

Not sure what's worse. The umbrella or the shaking camera...

  • Like 2

Share


Link to post
Share on other sites
GagaMegaFan   Paws Up 2,571
GagaMegaFan

I can watch 24 hours long verison of this video omggg

  • LMAO 1
hail to Venus!

Share


Link to post
Share on other sites
Driezewies   Paws Up 2,726
Driezewies
52 minutes ago, TylerBR97 said:

Queen of cheap lunches :firega:

Edit: Funny that these artists can get expensive ass meals yet still go to places like that haha I love it

Saving up for the giant LG6 budget on amazing visuals, tour etc. :sis:

---

She looks fit btw!

  • LMAO 2

Share


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×