Jump to content
Joanne World Tour
🎸 🎤 🤘 JOANNE TOUR TICKETS ON SALE NOW 🤘 🎤 🎸
opinion

RESULTS | Friends Characters Megarate

Featured Posts

KleinGa   Paws Up 8,950
KleinGa
Just now, Gypsy Life said:

The best Estelle moment was when Phoebe imitated her after she died 

 

that's why Pheobe is THE BEST 

  • Like 2

Share


Link to post
Share on other sites
PeterPan   Paws Up 7,759
PeterPan

honestly it was hard to rate the characters outside of the "Friends" b/c most of them were not on it enough really and its been like 10 yrs since ive watched Friends lol

  • Like 1

Share


Link to post
Share on other sites
 Robagaga   Paws Up 5,802
Robagaga

#8

rD51KbY.png

TOTAL SCORE: 

91

xt9mYHB.png

Comments:

My comment: funny, weird, musical, loving, stands his ground: he's the perfect BF for Phoebe, HOW DARE YOU PAY HIM DUST! He deserved better  

@heit8r I like Mike, he's a funny guy and made Pheebs happy, that's enough for me <3

@Oriane He's nice and simple... Nothing much to say about him.

  • LMAO 1

Share


Link to post
Share on other sites
Teal Ambition   Paws Up 5,930
Teal Ambition
1 minute ago, Gypsy Life said:

The best Estelle moment was when Phoebe imitated her after she died 

 

Omg yes :air: 

  • Like 1
we're just two ghosts swimming in a glass half empty

Share


Link to post
Share on other sites
KleinGa   Paws Up 8,950
KleinGa
Just now, Robagaga said:

#8

rD51KbY.png

TOTAL SCORE: 

91

xt9mYHB.png

Comments:

My comment: funny, weird, musical, loving, stands his ground: he's the perfect BF for Phoebe, HOW DARE YOU PAY HIM DUST! He deserved better  

@heit8r I like Mike, he's a funny guy and made Pheebs happy, that's enough for me <3

@Oriane He's nice and simple... Nothing much to say about him.

he was ... attractive af. Damn Pheebs but otherwise uh I kinda sorta hated his personality 

Share


Link to post
Share on other sites
Teal Ambition   Paws Up 5,930
Teal Ambition
Just now, KleinGa said:

sis @Teal Ambition

I LOVED THIS SCENE SO MUCH

 

 

LMFAO :ladyhaha:

we're just two ghosts swimming in a glass half empty

Share


Link to post
Share on other sites
Gardevoir   Paws Up 5,153
Gardevoir

Omg Paul Rudd :diane: id date him, fvck him, marry him ride it like my life depended on it 

3GAg5.gif

  • LMAO 2
  • YAAAS 2
....And none for Gretchen Weiners. Bye

Share


Link to post
Share on other sites
Teal Ambition   Paws Up 5,930
Teal Ambition

Aside from this scene, Mike was never really funny

Her relationship with David was hilarious :air: 

tumblr_ncc8tssSie1qae90ho1_500.gif

we're just two ghosts swimming in a glass half empty

Share


Link to post
Share on other sites
KleinGa   Paws Up 8,950
KleinGa
1 minute ago, Gardevoir said:

Omg Paul Rudd :diane: id date him, fvck him, marry him ride it like my life depended on it 

3GAg5.gif

same :lolly:

  • YAAAS 1

Share


Link to post
Share on other sites
PeterPan   Paws Up 7,759
PeterPan
1 minute ago, Robagaga said:

#8

rD51KbY.png

TOTAL SCORE: 

91

xt9mYHB.png

Comments:

My comment: funny, weird, musical, loving, stands his ground: he's the perfect BF for Phoebe, HOW DARE YOU PAY HIM DUST! He deserved better  

@heit8r I like Mike, he's a funny guy and made Pheebs happy, that's enough for me <3

@Oriane He's nice and simple... Nothing much to say about him.

i forgot he existed til u showed me some clips tbh lol so must have not been that memorable

Share


Link to post
Share on other sites
 Robagaga   Paws Up 5,802
Robagaga

The next one was really shocking but it didn't bother me tbh 

:lolly: 

Some of yall will be pressed :lolly: 

Share


Link to post
Share on other sites
Gardevoir   Paws Up 5,153
Gardevoir
Just now, Robagaga said:

The next one was really shocking but it didn't bother me tbh 

:lolly: 

Some of yall will be pressed :lolly: 

:udidnt: is it Janice :excuseu:

....And none for Gretchen Weiners. Bye

Share


Link to post
Share on other sites
Teal Ambition   Paws Up 5,930
Teal Ambition
Just now, Robagaga said:

The next one was really shocking but it didn't bother me tbh 

:lolly: 

Some of yall will be pressed :lolly: 

:gum:

we're just two ghosts swimming in a glass half empty

Share


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×