Jump to content
Joanne World Tour
🎸 🎤 🤘 JOANNE TOUR TICKETS ON SALE NOW 🤘 🎤 🎸
other

Cheek To Cheek Megarate Ceremony

Featured Posts

AmericanGUY   Paws Up 2,588
AmericanGUY

coming in at #19 is…

t36LmyM.jpg

@Fernster7: Like the lyrics but it's kinda boring.

@lilmonster93: The best thing about the song is the ending. No tea, no shade. :reductive:

  • Like 1
  • YAAAS 1
A Summer Moon Comes Into Full Phase

Share


Link to post
Share on other sites
Sizzily   Paws Up 13,211
Sizzily
Just now, Robagaga said:

anything goes and bang bang will score high even though some of the other tracks are a million times better 

Im getting mentally ready to meltdown

 

I'll be #BuyPrayingOniTunes for you :bon: 

Who is this irresistible creature who has an insatiable love for the dead?

Share


Link to post
Share on other sites
 that juju   Paws Up 14,927
that juju
4 minutes ago, Robagaga said:

yessssssss Happy we will be able to meltdown together 

bees.gif

We shoullld I havent been on discord or groupme for like a month and now I'm embarassed to come back lol

:awkney: 

I haven't been on any of that mess either but if you ever wanna discord just let me know, I have my own gig :lolly: 

then invite would be open to all y'all but I don't care for some of you, oops :trollga: 

[ if everything is dipped in gold, then baby it'll never grow / everything sweet ain't sugar-coated ]

Share


Link to post
Share on other sites
Kiel Gyllenhaal   Paws Up 13,085
Kiel Gyllenhaal

Sophisticated Lady

tenor.gif

"My people… need to let our bitchiness out. Otherwise, it turns to bile and poisons us"

Share


Link to post
Share on other sites
PeterPan   Paws Up 8,759
PeterPan
Just now, Robagaga said:

lol not the ggd chat another one :awkney: 

and no one invited me :nails:

Turning Monsters Into Puthinators one gay at a time

Share


Link to post
Share on other sites
FfFfFfFF   Paws Up 1,758
FfFfFfFF

I hope this will be entertaining because I really need something to distract me from my problems. :neyde:

Edited by FfFfFfFF

Share


Link to post
Share on other sites
 that juju   Paws Up 14,927
that juju
Just now, AmericanGUY said:

coming in at #19 is…

t36LmyM.jpg

@Fernster7: Like the lyrics but it's kinda boring.

@lilmonster93: The best thing about the song is the ending. No tea, no shade. :reductive:

I mean! It has no Gaga! Clearly it has to leave, but still a great song :lolly: 

[ if everything is dipped in gold, then baby it'll never grow / everything sweet ain't sugar-coated ]

Share


Link to post
Share on other sites
Sizzily   Paws Up 13,211
Sizzily

We were supposed to rate 19 tracks :gum:

Who is this irresistible creature who has an insatiable love for the dead?

Share


Link to post
Share on other sites
 Robagaga   Paws Up 6,011
Robagaga
1 minute ago, AmericanGUY said:

coming in at #19 is…

t36LmyM.jpg

@Fernster7: Like the lyrics but it's kinda boring.

@lilmonster93: The best thing about the song is the ending. No tea, no shade. :reductive:

itswhatshedeserves.gif

Share


Link to post
Share on other sites
 Robagaga   Paws Up 6,011
Robagaga
1 minute ago, juju said:

I haven't been on any of that mess either but if you ever wanna discord just let me know, I have my own gig :lolly: 

then invite would be open to all y'all but I don't care for some of you, oops :trollga: 

:trollga: 

But yeah we should lol

 

Share


Link to post
Share on other sites
Oriane   Paws Up 1,851
Oriane

What ?! It's a beautiful track, that echoes Lush Life very well. The best Tony solo of the album. How dare you ? :grr:

  • Love 1
You popped my heart seems... All my bubble dreams, bubble dreams...

Share


Link to post
Share on other sites
AmericanGUY   Paws Up 2,588
AmericanGUY
1 minute ago, Sizzily said:

We were supposed to rate 19 tracks :gum:

yes :selena: but don't worry i still took your rates for the other songs!

  • Like 1
A Summer Moon Comes Into Full Phase

Share


Link to post
Share on other sites
PeterPan   Paws Up 8,759
PeterPan

spotify shows 15 tracks :oprah:

Turning Monsters Into Puthinators one gay at a time

Share


Link to post
Share on other sites
 Robagaga   Paws Up 6,011
Robagaga
Just now, Oriane said:

What ?! It's a beautiful track, that echoes Lush Life very well. The best Tony solo of the album. How dare you ? :grr:

the setbacks become too much for me to bear tbh 

Share


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now

×