Jump to content
🎸 🎤 🤘 JOANNE TOUR TICKETS ON SALE NOW 🤘 🎤 🎸
opinion

Born Dis Wae

Featured Posts

maxblac   Paws Up 3,319
maxblac

I know this is reaching, but
The first word on BTW (album) is 'I'm' 
('I'm gonna marry the night,')
The last word is 'you'
('I'm on the edge with you')
Is this because she's naming the people she released the record for? Herself, because she loves music, and us, because we're important to her? I am reaching as stated above, but is it?

Share


Link to post
Share on other sites
BBhomemaker   Paws Up 2,560
BBhomemaker

Its a little too much but why not :oprah: don't you remember the "I am You" at the BTWball 

images?q=tbn:ANd9GcQwHnDTq-_MW_YXGoaiyvm

Edited by BBhomemaker
  • Like 6
  • LMAO 3
  • YAAAS 1

Share


Link to post
Share on other sites
Slayer   Paws Up 8,862
Slayer

rQ4Bp1o.gif

  • Like 1
I love judas SO MUCH but I canʹt look like a copycat of JLO!!!!

Share


Link to post
Share on other sites
Radio Ga Ga   Paws Up 4,770
Radio Ga Ga

And for ARTPOP it's 

I killed my former...

ARTPOP

So I ARTPOP, what does that mean? :selena:

 

  • Like 1

Share


Link to post
Share on other sites
ARTGOD   Paws Up 834
ARTGOD

I don’t know about that but many of BTW’s choruses start with “I” :queenga:

  • Like 1

Share


Link to post
Share on other sites
Kylie Jenner   Paws Up 5,758
Kylie Jenner

I don't think she intended to do that....however if it was "i'm" then "satan" then thats when I would be worried:poot::selena: 

Edited by Kylie Jenner
  • Like 1
When Travis Scott sucks the t*ts of art (aka me)

Share


Link to post
Share on other sites
One Sun   Paws Up 2,501
One Sun
23 minutes ago, Radio Ga Ga said:

And for ARTPOP it's 

I killed my former...

ARTPOP

So I ARTPOP, what does that mean? :selena:

 

I ARTPOP

YOHpT6x.gif

  • Like 3
  • LMAO 2
In the city on that park bench, in the middle of the pouring rain

Share


Link to post
Share on other sites
Red   Paws Up 52,646
Red

I don't think this is true but I want it to be true

  • Like 1
ask me anything :hor: http://gagadaily.com/forums/topic/249494-ask-red-anything/

Share


Link to post
Share on other sites
sethrb101   Paws Up 908
sethrb101
16 minutes ago, So Legit said:

I ARTPOP

YOHpT6x.gif

Omg, that gif :giveup:

4th Place in Reputation Big Brother #JusticeForDelicate

Share


Link to post
Share on other sites
River   Paws Up 11,517
River

No, the album ends with the BTW remix so the last word is "se"

From "no matter se" they cut the x in sex

Edited by River
I'm not serious 99% of the times ;)

Share


Link to post
Share on other sites
Miel   Paws Up 5,284
Miel

I would love it to be true, but I think it's just a cute coincidence. But then again:

5 hours ago, BBhomemaker said:

Its a little too much but why not :oprah: don't you remember the "I am You" at the BTWball 

images?q=tbn:ANd9GcQwHnDTq-_MW_YXGoaiyvm

 

  • Like 1
3 points in and ready for more

Share


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×