question

How Old Were You When...

Started by JohnWayne23 with 193 replies so far

2 minutes ago, Reginald said:

Also wtf I thought you were like 16 based on your pic 

I'll take that as a compliment :laughga: That pic is from 2010 though, so I was like 19 there :cryga: 


Queen of Megarates. 2nd Runner Up in GGD Trio S2. Winner of AHS Challenge (Team 113). Fashion Police Correspondent. All-Around Icon.

Share


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, IndieKylie said:

Does this mean your 18-20 age gap is defined by TF + TFM + BTW Gaga? :cryga:

UHM YES PRECISELY

I turned 18 shortly after The Fame came out, so naturally all my club days were defined by Gaga. Literally probably why I love her so damn much :diane: Someone understands :diane: 

4 people like this

Queen of Megarates. 2nd Runner Up in GGD Trio S2. Winner of AHS Challenge (Team 113). Fashion Police Correspondent. All-Around Icon.

Share


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, juju said:

I'll take that as a compliment :laughga: That pic is from 2010 though, so I was like 19 there :cryga: 

Haha lowkey mine is also! I made my Alejandro crown RIGHT after the video came out!

1 person likes this

Share


Link to post
Share on other sites
Just now, Reginald said:

Haha lowkey mine is also! I made my Alejandro crown RIGHT after the video came out!

Our Fame Monster era teas :air: 

2 people like this

Queen of Megarates. 2nd Runner Up in GGD Trio S2. Winner of AHS Challenge (Team 113). Fashion Police Correspondent. All-Around Icon.

Share


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, juju said:

UHM YES PRECISELY

I turned 18 shortly after The Fame came out, so naturally all my club days were defined by Gaga. Literally probably why I love her so damn much :diane: Someone understands :diane: 

I honestly wasn't even a fan of hers then, but her music still defined that period of my life cause she was such a huge part of pop culture and an icon. The good old days. :diane:

1 person likes this

Share


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, juju said:

Our Fame Monster era teas :air: 

Yasss Fame Monsters! Come through Little Hennies! Here since the beginning!

3 people like this

Share


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Reginald said:

Yasss Fame Monsters! Come through Little Hennies! Here since the beginning!

 

4 minutes ago, IndieKylie said:

I honestly wasn't even a fan of hers then, but her music still defined that period of my life cause she was such a huge part of pop culture and an icon. The good old days. :diane:

Mess this thread is revealing all us old broads :cryga: 

1 person likes this

Queen of Megarates. 2nd Runner Up in GGD Trio S2. Winner of AHS Challenge (Team 113). Fashion Police Correspondent. All-Around Icon.

Share


Link to post
Share on other sites

8

lol

3 people like this

I'm just going to the Store, you might not see me anymore

Share


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, juju said:

 

Mess this thread is revealing all us old broads :cryga: 

All of this was almost ten years ago. :giveup:

2 people like this

Share


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, frankguo8 said:

8

lol

welcome to the Old club sis :diane: 

1 person likes this

Queen of Megarates. 2nd Runner Up in GGD Trio S2. Winner of AHS Challenge (Team 113). Fashion Police Correspondent. All-Around Icon.

Share


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

#SugarDaddiesOfGagaDaily 

Jk I'm a poor millennial don't ask me for money

Edited by Reginald
2 people like this

Share


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, juju said:

welcome to the Old club sis :diane: 

seriously a bunch of babies :derpga:

3 people like this

I'm just going to the Store, you might not see me anymore

Share


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now